سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دید و بازدید، دوستی را استوار می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :0
کل بازدید :1310
تعداد کل یاداشته ها : 4
103/2/4
1:3 ع

برای سفارش کابینت mdf تماس بگیرید: 321 561 0 0912 معصومی

پس از اندازه گیری توسط گروه آرارات(کابینت سازی کرج) قیمت نهایی اعلام میگردد می شود ، با مقایسه قیمت نهایی  و نمونه کار  گروه می توانید تصمیم خود را با اطمینان گرفته و از زیبایی آشپزخانه خود لذت ببرید.

لازم به ذکر است که قیمت های زیر صرفا برای کابینت تمام MDF هستند، یک متر کابینت آشپزخانه شامل یک متر کابینت هوایی و یک متر کابینت زمینی پاخور و تاج است. (عمق کابینت هوایی 30 سانتیمتر و ارتفاع 90 سانتی متر و عمق کابینت زمینی 55 سانتیمتر می باشد). 

این قیمت ها با بهترین مصالح (ریل, لولای آرام بند, دستگیره) و صفحه شرکتی محاسبه شده اند .

دقت نمایید که کابینت ایستاده و سوپر 3 برابر قیمت کابینت زمینی محاسبه میگردد.

هریک از پارامترهایی مانند ارتفاع 90 کابینت هوایی، صفجه شرکتی کابینت، استفاده از کلیه یراق الات در قیمت کابینت ام دی اف مهم می باشن که در قیمت های ما این موارد لحاظ شده اند برای گرفتن قیمت حتما به این موارد دقت نمایید.

 

تخفیف به کلیه افرادی که از طریق سایت با گروه نوین آرارات آشنا شده و سفارش  دهند.

 

 قیمت کابینت اشپزخانه  نوین آرارت به شرح زیر می باشد.

 

کابینت لترون ، درب MDF - صفحه شرکتی                     یک متر                      360.000

 

کابینت تمام  MDFایزوفام - صفحه شرکتی          یک متر                       390.000

 

کابینت تمام  MDF -  آریا - صفحه شرکتی                 یک متر                       390.000

 

کابینت تمام MDF   - هایگلاس  AGE                           یک متر                    490.000

کابینت تمام MDF   - هایگلاس  دکوپنل                       یک متر                    520.000

کابینت تمام MDF   - هایگلاس ترکیه AGT                   یک متر                     550.000

کابینت تمام MDF   - هایگلاس  ترکیه ایشیک               یک متر                    550.000

کابینت ممبران                                                           یک متر                    790.000

صداقت ، بهترین استراتژی

 

کمد دیواری MDF -درب، چهارچوب                                    -  -                  قیمت پس از اندازه گیری و مشخص شدن طرح    تماس بگیرید

 

طبقه بندی، کمد دیواری                                                 - -                   قیمت پس از اندازه گیری و مشخص شدن طرح

 

دکور، کتابخانه، دراور،میز LCD،                                      یک متر                قیمت پس از اندازه گیری و مشخص شدن طرح

 

ده درصد هزینه حمل و نصب به هزینه های فوق برای سفارش کابینت افزوده می شود.

هیچ هزینه اضافه ای دیگری بر هزینه های فوق اضافه نمی شود( مانند تاج و ... که توسط برخی کابینت سازها به صورت جداگانه اخذ می شود)

 

سوالی که بعضی از مشتری ها دارند این است که چرا هزینه های کابینت  ام دی اف از سوی کابینت سازها مختف است ؟ در جواب این سوال باید گفت که دلایلی که قیمت کابینت را افزایش میدهد زیاد شدن هزینه های جانبی کابینت سازان است مانند هزینه های مربوط به نمایشگاه ،تبلیغات ، کرایه های بالا و ... و همچنین استفاده از جنس های نامرغوب در تولید هم میتواند تاثیر گذار باشد (البته که هرکسی که قیمت پایین اعلام میکند دلیل بر استفاده از جنس نامرغوب  یا کیفیت پایین  نیست)  کابینت سازی نوین ارارات در کرج با نیروهای جوان و با  حذف هزینه های اضافی قیمت و کیفیت مناسب رو ارایه میکند که این قیمت ها برای ساخت کابینت در کرج واقعا مناسب میباشد و همچنین به دلیل هزینه های بالا  برای ساخت کابینت در  تهران ، دوستان تهرانی ترجیح میدهند ساخت کابینت،کمد و دکوراسیون خود را به ما محول کنند که نمونه کارهای متعدد ما در شهر تهران گواه این موضوع میباشد.

شعار ما صداقت بهترین استراتژِی است ، سعی کرده ایم با صداقت تمام فاکتور ها در ساخت و قیمت کابینت رو توضیح بدهیم و در اخر نیز توصیه میکنیم قیمت نهایی کابینت رو از کابینت ساز ها بخواهین متاسفانه دیده شده برخی همکارها قیمت پایین اعلام میکنند ولی در قیمت نهایی هزینه های اضافی دیگری میگیرند.